Sesja – Bitwa o Gwiezdną Kuźnię

 

Bitwa o Gwiezdną Kuźnię

Witamy w poradniku do sesji kantyny Galaxy – Bitwa o Gwiezdną Kuźnię. Sesja rozpoczyna się w roku 3956 BBY, kiedy Republika Galaktyczna oraz Jedi podejmują próbę zniszczenia stacji i zgładzenia przywódcy Imperium Sith – Dartha Malaka. Potężna Gwiezdna Kuźnia, to relikt przeszłości, magiczna stacja wybudowana przez Imperium Rakatan i zezwalająca właścicielowi konstruować w nienaturalnie szybkim czasie okręty, droidy oraz wszelkiego rodzaju, potężną technologię. To Gwiezdna Kuźnia stanowi o sile i potędze Dartha Malaka i Imperium Sith, stąd – jeżeli uda się ją zniszczyć, będzie to miało strategiczne znaczenie. Drużynie wysłanej na pokład Gwiezdnej Kuźni, by zgładzić Dartha Malaka przewodzi nie kto inny jak Revan, niegdyś Mistrz Sithów, Darth i Imperator, mistrz Malaka – teraz z powrotem po jasnej stronie mocy. Zadaniem drużyny wysłanej na okręt jest przedostanie się przez hordy Wojsk Sith na pokład obserwacyjny, skąd dowodzi Darth Malak, z kolei Imperium Sith musi ich skutecznie powstrzymać, nie pozwolić zgładzić swego mistrza ani przerwać bitewną medytację, którą posługuje się nowa uczennica Malaka – Bastilla Shan – wspierając jego wojska w olbrzymiej bitwie kosmicznej jaka trwa wokół Gwiezdnej Kuźni.

Mapy Pokładów

Pokład 1 – Hangary

Pokład 1

Pokład 2 – Główny

Pokład 2

Pokład 3 – Centrum Dowodzenia

Pokład 3

Pokład 4 – Platforma Obserwacyjna

Pokład 4

Postacie Republiki/Jedi:


Revan

Revan osiągnął wcześnie stopień Rycerza Jedi, by stać się jednym z najbardziej obiecujących Jedi. Wbrew postanowieniom Rady Jedi wyruszył wraz z grupą wiernych Jedi by wspomóc Galaktyczną Republikę podczas Wojen Mandaloriańskich. Po ostatecznej bitwie z Mandalorianami Revan wraz ze swoim uczniem Malakiem zniknęli na wiele lat, by powrócić z otchłani jako Lordowie Sith, którzy przy pomocy potężnej floty niemal zniszczyli Republikę i Jedi. Revan został jednak pojmany przez Jedi, otrzymał nową tożsamość i podróżował przez galaktykę wraz z Jedi w poszukiwaniu Gwiezdnych Map by odkryć źródło siły swojego niegdyś Imperium. Gdy Revan odkrył własną tożsamość, zdecydował położyć kres Darthowi Malakowi i jego Imperium oraz tajnej broni – produkującej błyskawicznie olbrzymie ilości statków – Gwiezdnej Kuźni.

Poziom: 45
Rasa: Człowiek
Klasa: Jedi Warrior Master

Forma: Ataru 50, Djem So 40, Soresu 30

Ekwipunek: Szata Jedi, Niebieski miecz świetlny, Hełm

Statystyki:

Siła – 60
Sprawność – 41
Wytrzymałość – 54
Inteligencja– 24
Mądrość – 80

Umiejętności:

Dowodzenie – 36
Spostrzegawczość – 38
Wigor – 32
Walka z bliska- 120
Przeczucie- 28

Wrażliwość na moc: Bardzo Wysoka
Moce: Persuasion, Whirlwind, Storm, Master Heal, Wave, Armor, Destroy Droid


Carth Onasi

Carth Onasi jest jednym z bohaterów Galaktycznej Republiki. Wraz z Revanem służył podczas Wojen Mandaloriańskich, później walczył z Imperium Sith gdy Revan przybrał imię Dartha. Onasi, którego rodzina zginęła w wyniku bombardowania Telos IV żywi szczerą odrazę i chęć zemsty na wszystkich Sithach, choć znany jest ze swojej rozwagi. Przez lata Carth zdołał nie tylko doskonale opanować wszelkie rodzaje broni, ale również stać się doskonałym pilotem zarówno myśliwców jak i większych jednostek – co czyni go wyjątkowo groźnym przeciwnikiem w walce.

Poziom: 38
Rasa: Człowiek
Klasa: Veteran

Ekwipunek: Buty, Kurta, Koszula, Spodnie, Carth Onasi Blaster Pistol x2, 4x Frag Grenade, 2x Adhesive Grenade

Statystyki:

Siła – 20
Sprawność – 16
Wytrzymałość –16
Inteligencja – 14
Mądrość – 2

Umiejętności:

Walka z dystansu – 48
Walka za sterami – 18
Spostrzegawczość – 16
Zdolności Pilotażu – 14
Programowanie – 10
Gojenie Ran – 9
Wigor – 5

Canderous Ordo

Canderous Ordo jest Mandalorianinem, który zdobył sławę i doświadczenie podczas Wojen Mandaloriańskich, walcząc przeciwko Republice. Gdy Mandalorianie ponieśli ostateczną klęskę, pokonani przez Republikę i Jedi pod dowództwem Revana – Canderous zdołał przeżyć ostatnią bitwę i udał się na Taris, gdzie przez lata pracował jako Łowca Nagród, stając się jednym z najbardziej znanych i przerażających w swoim fachu na całą planetę i sektor. Gdy na Taris spotkał Revana zdecydował się dołączyć do niego w poszukiwaniu przygód i wyzwań godnych jego zdolności, teraz razem z Revanem dotarł na Gwiezdną Kuźnię by walczyć wspólnie u boku niegdysiejszego pogromy Mandalorian przeciwko Darthowi Malakowi i jego Imperium Sith.

Poziom: 38
Rasa: Człowiek
Klasa: Hunter

Ekwipunek: Buty, Kamizelka, Koszula, Spodnie, Mandalorian heavy repeater, Mandalorian disintegrator pistol, Vibromiecz Cortosis
Protezy: Implant Regeneracyjny

Statystyki:

Siła – 35
Sprawność – 14
Wytrzymałość – 20
Inteligencja – 4
Mądrość – 1

Umiejętności:

Walka z dystansu – 47
Walka z bliska – 38
Przetrwanie – 15
Wigor – 15

Juhani

Pochodząca z rodziny niewolniczej Juhani została przyjęta do Zakonu Jedi gdzie rozpoczęła szkolenie pod okiem Mistrza Quatry. Podczas jednego z pojedynków zabiła swojego mistrza i uciekła z Enklawy – przywrócił ją jasnej stronie mocy i zakonowi Revan. Jak się później okazało Quatra wcale nie zginął a jedynie chciał przetestować swoją Padawankę – niemniej Juhani wyruszyła w podróż i krucjatę przeciwko Imperium Sith wraz z Revanem. Catharka nabrała doświadczenia wraz z podróżami, i razem z Revan wzięła też udział w ostatecznej bitwie przeciwko Darthowi Malakowi, na pokładach Gwiezdnej Kuźni.

Poziom: 24
Rasa: Cathar
Klasa: Jedi Guardian

Forma: Soresu 18, Ataru 18

Ekwipunek: Kostium, Niebieski Miecz Świetlny

Statystyki:

Siła – 26
Sprawność – 31
Wytrzymałość – 16
Inteligencja – 2
Mądrość – 19

Umiejętności:

Walka z bliska – 28
Spostrzegawczość – 12
Gojenie Ran – 10
Wigor – 10
Kamuflaż – 6

Wrażliwość na moc – średnia
Moce: Stun, Speed, Slow, Choke

Hk-47

Służący w przeszłości i skonstruowany przez Revana HK-47 służył po Wojnach Mandaloriańskich kolejno Mandaloriańskiemu żołnierzowi, Huttowi oraz Senatorowi. HK-47 przypominający niepozornego droida protokolarnego jest w istocie najbardziej zaawansowanym droidem-zabójcą w galaktyce, którego rekord zabójstw wynosi 322 ofiary podczas jednego roku. Revan, już po jasnej stronie mocy ponownie wpadł na HK-47 na Tatooine, gdzie odkupił go od handlarza. Od tamtej chwili robot ponownie towarzyszy Revanowi, podążając za nim na pokłady Gwiezdnej Kuźni, gdzie ma odbyć się ostateczna konfrontacja z Imperium Sith Dartha Malaka. Posiadający osobowość szaleńca i mizantropa HK-47 nazywa wszystkie organiczne istoty „Workami mięsa”, odnajduje szczerą przyjemność w niszczeniu i zabijaniu.

Poziom: 40
Rasa: Droid
Klasa: Elite Assassin Droid

Ekwipunek: Mandalorian heavy repeater, Miotacz Ognia w ramieniu, 2x Concussion Grenade, 2x Tape Grenade, Osłona Energetyczna

Statystyki:

Siła – 25
Sprawność – 10
Wytrzymałość –25
Inteligencja – 35
Mądrość – 2

Umiejętności:

Walka z dystansu – 40
Walka z bliska – 40
Walka wręcz – 40
Podstęp – 40
Spostrzegawczość – 40
Perswazja – 40

Zaalbar

Zaalbar jest Wookieem pochodzącym naturalnie z Kashyyyk, synem szefa wioski Freyyra. Został jednak wygnany gdy podczas walki ze swoim bratem użył pazurów – co w kulturze Wookieech jest zakazane. Pomimo tego, że jego brat pomagał łowcom niewolników, Zaalbarowi nie uwierzono i musiał opuścić Kashyyyk. Udał się na Taris gdzie szybko poznał i zaprzyjaźnił się z Twilekanką – Mission Vao. Oboje zostali przyjaciółmi, dbającymi wzajemnie o siebie. Razem pracowali dla gangów dolnego miasta Taris i tworzy zgraną drużynę. To się jednak zmieniło gdy Zaalbara porwano. W jego uwolnieniu pomógł Revan, odtąd Zaalbar związany z nim długiem życia towarzyszy mu w jego krucjacie przeciwko Imperium Sith i Darthowi Malakowi.

Poziom: 36
Rasa: Wookiee
Klasa: Brawler

Ekwipunek: Kusza Wookieech, Ostrze Bacca

Statystyki:

Siła – 39
Sprawność – 3
Wytrzymałość – 39
Inteligencja – 1
Mądrość – 1

Umiejętności:

Walka wręcz – 50
Walka z bliska – 30
Walka z dystansu – 30
Przetrwanie – 15

Mission Vao

14 letnia Mission Vao wychowała się opuszczona na Taris, gdzie musiała nauczyć się jak rodzić sobie samej w tak niebezpiecznym miejscu jakim są dolne poziomy Taris City. Mission zaprzyjaźniła się z Zaalbarem, również przy wielu okazjach pracowała razem z gangiem Hidden Beks, gdzie miała wielu przyjaciół. Jej zdolności przetrwania okazał się kluczowe, gdy po tym, jak Revan pomógł jej uwolnić jej przyjaciela Zaalbara dołączyła ona wraz z nim do drużyny Revana, z którym przebyła całą galaktykę w poszukiwaniu Gwiezdnych Map – dzięki którym odkryta została lokalizacja planety Lehon i Gwiezdnej Kuźni – sekretu potęgi Imperium Sith i jego floty. Teraz Mission postara się pomóc swoim przyjaciołom w tej ostatecznej konfrontacji z Sith.

Poziom: 30
Rasa: Twilek
Klasa: Patron

Ekwipunek: Buty, Spodnie, Bluzka, Kamizelka, Stealth field generator, 2x Systech static blaster

Statystyki:

Siła – 14
Sprawność – 14
Wytrzymałość – 4
Inteligencja – 10
Mądrość – 1

Umiejętności:

Walka z dystansu – 20
Programowanie – 15
Przetrwanie – 15
Podstęp – 15
Urok – 15

Jolee Bindo

Jolee Bindo był niegdyś Padawanem w Zakonie Jedi. Wtedy zakochał się w kobiecie i postanowił ją szkolić, mimo tego, że był wciąż Padawanem. Gdy nadeszła Wojna Sith, jego – już wtedy – żona dołączyła do Exara Kuna i Sithów. Chciał przeciągnąć również i jego na ciemną stronę – jednak Jolee odmówił i między nimi wywiązał się pojedynek, który Jolee wygrał, lecz nie był w stanie zabić własnej ukochanej. Podczas wojny jego miłość zabiła wielu Jedi, gdy wojna dobiegła końca Jolee oddał się Radzie Jedi, sądząc że zostanie wydalony z Zakonu za łamanie kodeksu. Rada Jedi jednakże chciała by został, uznając że odebrał lekcję. Wtedy, zły na decyzję Rady i przeświadczony o własnej winie Jolee udał się na wygnanie. Krótko potem rozbił się statkiem na Kashyyyku, gdzie spędził ponad 20 lat w Krainie Cienia, chodząc po lasach Kashyyyka i pomagając Wookieem, które wpierw brały go za leśnego ducha. Gdy na Kashyyyku pojawił się Revan, Jolee Bindo po dekadach wygnania zdecydował się do niego dołączyć. Będący teraz grubo po 60-tce, był wciąż w doskonałej fizycznej formie, i pomimo odejścia z zakonu wciąż służył jasnej stronie mocy. Jolee znany jest jako jedyny z Jedi w historii, który był w stanie korzystać bez szkody również z technik ciemnej strony, bierze się to z jego opanowania, samokontroli i spokojnego, serdecznego charakteru. Teraz, Jolee Bindo dotarł na Gwiezdną Kuźnię, gdzie postara się wspomóc Revana w walce z Imperium Sith ze wszystkich sił.

Poziom: 30
Rasa: Człowiek
Klasa: Jedi Consular

Forma: Ataru 20, Soresu 12

Ekwipunek: Proste ubranie, buty, Zielony Miecz Świetlny

Statystyki:

Siła – 38
Sprawność – 25
Wytrzymałość – 38
Inteligencja – 3
Mądrość – 38

Umiejętności:

Walka z bliska – 30
Spostrzegawczość – 10
Perswazja – 10
Gojenie Ran – 10
Wigor – 10

Wrażliwość na moc – średnia
Moce: Stun, Speed, Slow, Choke

Postacie Imperium Sith:

Darth Malak

Bohater Wojen Mandaloriańskich i kompan, uczeń Revana. Po tym jak obaj zniknęli w czeluściach na wiele lat, powrócił wraz ze swym mistrzem jako Darth Malak, siejąc zniszczenie i wydając wojnę Republice. Podczas bitwy w której Jedi wylądowali na okręcie Revana, Malak rozkazał ostrzelać statek swego mistrza – dokonując zdrady. Od tamtej pory Darth Malak samotnie przewodzi Imperium Sith zasilanemu okrętami produkowanymi przez źródło potęgi jego Imperium – odkrytą przez niego i Revana, skonstruowaną przed wiekami przez Rakatan stację kosmiczną zwaną jaką Gwiezdną Kuźnię. Republika i Jedi weszli jednak w posiadanie koordynatów planety Rakata i Darth Malak musi stawić czoła ich siłom oraz swojemu byłemu mistrzowi, teraz będącemu po stronie Jedi.

Poziom: 45
Rasa: Człowiek
Klasa: Sith Juggernaut

Forma: Djem So 50, Juyo 40, Makashi 40

Ekwipunek: Kombinezon, Płaszcz, Implant szczęki, Czerwony Miecz Świetlny

Statystyki:

Siła – 64
Sprawność – 18
Wytrzymałość – 74
Inteligencja– 20
Mądrość – 75

Umiejętności:

Walka z bliska – 130
Podstęp – 22
Spostrzegawczość – 15
Wigor – 22
Przeczucie – 21
Dowodzenie – 19
Gojenie ran – 26

Wrażliwość na moc: Wysoka
Moce: Grip, Protection, Control Pain, Suppression, Immunity, Dark Healing, Scream, Lightning

Bastila Shan

Bastila Shan urodzona na planecie Talravin została przez rodziców oddana w opiekę Jedi. Szybko stała się jednym z najbardziej obiecujących padawanów Zakonu, opanowując szermierkę podwójnym mieczem świetlnym oraz odkrywając u siebie niezmiernie rzadki i wyjątkowy dar bitewnej medytacji. Bastila nie dołączyła do frakcji Revana podczas Wojen Mandaloriańskich, pozostając lojalna Radzie Jedi. Po tym jak już jako Darth, Revan oraz Malak zaatakowali Republikę, Bastila została wysłana by pojmać lub zabić Lorda Sithów. Podczas walki która wynikła, Bastili udało się pojmać Revana, któremu potem wykasowano pamięć. W nadziei, że Revan może wskazać lokalizację Gwiezdnej Kuźni, Rada zezwoliła Bastili ruszyć w jej poszukiwanie by odkryć przyczynę potęgi Sithów. Po tym jak Revan odkrył swoją prawdziwą tożsamość, Darth Malak pojmał Bastillę i po długim czasie udało mu się przeciągnąć ją na ciemną stronę mocy. Teraz, z jej bitewną medytacją do pomocy, Sithowie mają szansę być niezwyciężeni, Revan nadal wierzy że uda mu się odkupić i przywrócić ją jasnej stronie.

Poziom: 34
Rasa: Człowiek
Klasa: Jedi Sentinel

Forma: Ataru 40, Niman 12

Ekwipunek: Kostium, Buty, Podwójny czerwony miecz świetlny

Statystyki:

Siła – 21
Sprawność – 30
Wytrzymałość – 15
Inteligencja – 5
Mądrość – 40

Umiejętności:

Walka z bliska – 46
Spostrzegawczość – 30
Przeczucie – 20
Wigor – 20
Gojenie Ran – 20

Wrażliwość na moc: Wysoka
Moce: Battle Meditation, Insanity, Wave, Lightning, Stasis Field, Breach

Sith Master

Sith Master to mistrz, który jest bezpośrednio podległ jedynie Lordowi Sithów – Darthowi Malakowi. Nieliczni Mistrzowie Sith w szeregach Imperium Dartha Malaka stanowią najwyższy szczebel dowodzenia, elitę użytkowników mocy i najgroźniejszych wojowników jakich Imperium wystawić może do walk. Posiadający z reguły po 2-3 uczniów Mistrzowie Sith stacjonują na pokładach Gwiezdnej Kuźni, której tajemnicy i produkcji strzegą własnym życiem. Ubrani w specjalne zbroje, potężni zarówno w technikach mocy jak i szermierce są ostatnią linią obrony, która rzadko kiedy zawodzi podczas walki.

Poziom: 33
Rasa: Człowiek
Klasa: Sith Warrior

Forma: Djem So 25, Makashi 25

Ekwipunek: Szata Sith, Pancerz, Czerwony Miecz Świetlny

Statystyki:

Siła – 37
Sprawność – 20
Wytrzymałość – 29
Inteligencja – 4
Mądrość – 35

Umiejętności:

Walka z bliska – 50
Dowodzenie – 9
Gojenie Ran – 9
Wigor – 9
Spostrzegawczość – 9
Podstęp – 9
Kamuflaż – 9

Wrażliwość na moc: Średnia
Moce: Grip, Lightning, Armor, Scream, Crush

Dark Jedi

Dark Jedi Master stoją najwyżej w hierarchii Imperium jeśli nie liczyć Lordów Sith i samego Dartha Malaka. Dark Jedi to albo exJedi, albo użytkownicy mocy, którzy nie dostąpili jeszcze zaszczytu zostanie Sithem w szeregach Imperium Malaka. Uzbrojeni w pojedynczy, podwójny lub dwa miecze świetlne i wyszkoleni tylko i wyłącznie do bezpośredniej walki są trudnymi przeciwnikami, z reguł w zupełności wystarczającymi na konwencjonalnie uzbrojonych przeciwników. Stanowią trzon armii wrażliwych na moc, jakich zgromadził pod swoim sztandarem Darth Malak. Klasa z nieskończoną ilością miejsc.

Poziom: 26
Rasa: Człowiek
Klasa: Dark Jedi

Forma: Ataru/Djem So/Niman 28

Ekwipunek: Szata Mrocznego Jedi z kapturem, Buty, Czerwony miecz świetlny dowolnego rodzaju

Statystyki:

Siła – 20
Sprawność – 20
Wytrzymałość – 20
Inteligencja – 1
Mądrość – 18

Umiejętności:

Walka z bliska – 28
Gojenie Ran – 6
Wigor – 6
Spostrzegawczość – 5
Podstęp – 6

Wrażliwość na moc: Średnia
Moce: Choke/Shock, Protection/Enhance Attribute, Precognition/Slow

Sith Commando

Poza wrażliwymi na moc, armię Imperium Sith Dartha Malaka tworzą głównie standardowi żołnierze w charakterystycznych zbrojach. Spośród wszystkich jednostek i specjalizacji wojskowych najlepsi wcielani są do grup komandosów, noszących charakterystyczny, czerwony w barwie pancerz. Ci najbardziej doświadczeni żołnierze, wyposażeni w zróżnicowaną broń, są trudnymi przeciwnikami nawet dla Jedi. Przeznaczeni tylko do zadań specjalnych Komandosi Sith stacjonują na pokładach Gwiezdnej Kuźni, by bronić dostępu do niej i uśmiercić wszystkich potencjalnych intruzów. Klasa z nieskończoną ilością miejsc.

Poziom: 30
Rasa: Człowiek
Klasa: Weapon Specialist

Ekwipunek: Zbroja Komandosa, Osłona Energetyczna, Sith Assault Rifle, 2x Plasma Grenade, Vibromiecz

Statystyki:

Siła – 20
Sprawność – 20
Wytrzymałość – 20
Inteligencja – 9
Mądrość – 1

Umiejętności:

Walka z dystansu – 25
Walka z bliska – 25
Spostrzegawczość – 10
Podstęp – 5
Gojenie Ran – 5
Wigor – 5